Szállítás Utánvéttel 2 nap alatt 💯 Elégedettségi és Pénzvissszafizetési Garancia 14 napon belül

Szállítási feltételek és Garancia

100% Elégedettségi Garancia

Gratulálunk a megvásárolt termékekhez! Minden bizonnyal bele fog szeretni maszkjaiba! Amennyiben mégsem elégedett a megvásárolt termékekkel és úgy határoz, hogy azt vissza küldi, a megvásárolt termékekre a csomag átvételétől számított 14 napos visszaküldési garanciát biztosítunk. Termékeinket INDOKLÁS NÉLKÜL visszavásároljuk, amennyiben még nem használta őket. 

Utánvétes házhoz szállítás

Mivel Ön fontos számunkra, csomagját aznap csomagoljuk. Megrendelt maszkjait partnerünk, a GLS Futárszolgálat 2 munkanap alatt 1370 Ft csomagolási és postaköltség ellenében házhoz szállítja. 

Megrendelt termékeit Utánvéttel fizetheti ki, melynek felső összeghatára 499 999 Ft. A vásárolt terméket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk.

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár-folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Kérjük rendelése leadásakor adja meg telefonszámát, hogy a futár elérhesse, ha kérdése van, vagy pontos szállítási időt szeretne egyeztetni. A futár kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést a megadott címre. Ha másodjára sem sikerül a csomagot kézbesíteni, a csomagot visszaküldik hozzánk. Mielőtt csomagját kézbesítjük, e-mail és SMS (amennyiben rendelésnél vagy regisztrációnál mobiltelefon számát megadta) értesítést kap a kézbesítés körülbelüli várható időpontjáról (3 órás időkeret) valamint a futár telefonszámát is elküldjük Önnek. Lesz lehetősége módosítania kézbesítés időpontját a futárral. Ha érdeklődni szeretne csomagja hollétéről, a +36 29 88 67 00 vagy +36 20 890 0660 telefonszámon közvetlenül is kapcsolatba léphet a futárszolgálattal, vagy kattintson IDE, és írja be csomagkövetési számát.

A terméket az GLS, azaz a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. fogja kiszállítani a megadott címre, a megrendeléstől számított 1-2 munkanapon belül. A kiszállítás hétköznap és munkaidőben, 8-17 óra között történik. A futár kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést a megadott címre. Ha másodjára sem sikerül a csomagot kézbesíteni, a csomagot visszaküldik hozzánk. Mielőtt csomagját kézbesítjük, e-mail és SMS (amennyiben rendelésnél vagy regisztrációnál mobiltelefon számát megadta) értesítést kap. Az SMS-ben/e-mailben megkapja a kézbesítés körülbelüli várható időpontját (3 órás időkeret) valamint a futár telefonszámát. Lesz lehetősége módosítania kézbesítés időpontját a futárral. Ha érdeklődni szeretne csomagja hollétéről, kapcsolatba léphet a futárszolgálattal a +36 29 88 67 00 vagy +36 20 890 0660 telefonszámon, vagy írja be csomagkövetési számát ide: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match=

Utánvétes fizetés esetén, más is átveheti a csomagot, és nem kell írásos meghatalmazást felmutatnia. Ebben ez esetben a csomag adatai (megrendelő neve, webáruház neve, termék neve, fizetendő összeg, vonalkód) közül legalább kettőt tudnia kell, hogy pontosan beazonosítható legyen.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Visszaküldés és Pénzvisszafizetés

Ha több mint egy terméket vásárolt, csak azt küldje vissza, amivel nem elégedett. Ez nem érvényes azon termékekre melyeket szettben rendelt (akkor a teljes szettet vissza kell küldenie) vagy arra az árura, amelyet ajándékba adtunk (ebben az esetben a megrendelt terméket és az ajándékot is vissza kell küldenie).

Fontos, hogy a terméket eredeti állapotában küldje vissza. Higiéniai és egészségügyi okokból csak és kizárólag bontatlan csomagolású termékeket tudunk visszavenni.

A termék vételárának visszatérítése az Ön által választott módon 14 napon belül történik. Kérjük vegye figyelembe, hogy az Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni. További információért hívja  a 06 1 877 9459 (külföldről: +36 1 877 94 59) ügyfélszolgálati telefonszámot hétköznap 9.00 és 18.00 óra között. 

Amennyiben kérdése, észrevétele lenne oldalunkkal, termékeinkkel kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal a 06 1 877 9459-es (külföldről: +36 1 877 94 59) telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy emailen az info@maszkszupersztar.hu címen. 

Ügyfélszolgálat címe: 1012 Budapest, Márvány u. 17.
Ügyfélszolgálatának telefonszáma: 06 1 877 94 59
(Külföldről: +36 1 877 94 59)
Telefonos ügyfélszolgálati ideje 
hétfő: 09.00-17.00
kedd: 09.00-17.00
szerda: 09.00-17.00
csütörtök: 09.00-17.00
péntek: 09.00-17.00
E-mail címe: info@maszkszupersztar.hu